wtorek, 5 sierpnia 2014

[Zza życia Heleny] Helena w fundacji "Make A Wish"

Przepraszam miśki, że mnie nie było, ale miałam ograniczony dostęp do neta przez siostrę ;-;
Za to teraz mam dla Was wspaniały, długi post.
Pewna dziewczyna - Shaylin ma wrodzone problemy z sercem. W ciągu ostatniego roku jej stan zdrowia się pogorszył, a ona nie chciała wtedy ukryć swojej miłości do aktorstwa. Dziewczyna zawsze podziwiała Helenę i jej grę w filmach. Helena wzbudziła wielkie zainteresowanie w Shaylin. Organizacja w Wielkiej Brytanii - "Make A Wish Fundation" spełnia życzenia i prośby dzieci i młodzieży mające poważne problemy ze zdrowiem. Ta organizacja pomogła dziewczynie i...zoorganizowała jej spotkanie z Heleną! <3
Hellie i Shaylin rozmawiały jak stare przyjaciółki, o chorobie i o karierze dziewczyny. Helena Bonham Carter dała magiczną różdżkę Bellatrix Shaylin (OMH! *-*), a Shaylin podarowała aktorce celtycką broszkę. Helena mówi:
Shaylin mówi o mnie jako jej źródło inspiracji i to jest prawdziwe, wraz z siostrą i matką to był zaszczyt spotkać się z nią i spędzić z nią chwilę. Często myślałam, że materalizować to nie jest dobry sposób na spędzanie czasu, jednak jeśli mogę zrobić coś dla życia kogoś to jestem pewna, że ten dzień nie poszedł na marne. Make A Wish - niezwykła miłość sprawia magiczne spotkanie i wierzcie mi, wtedy magia działa w obu kierunkach. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz