piątek, 4 lipca 2014

[Informacje/wywiad] Helena stwierdza, że rodzicielstwo jest trudne [AKTUALIZACJA]

Na stronie mrs-lovett.org pojawił się taki mini wywiad z Heleną na temat rodzicielstwa. Przetłumaczyłam go dla Was na szybko z tłumaczem, bo nie mam czasu, gdyż zaraz przyjadą do mnie goście na imieniny :c
[AKTUALIZACJA] Pojawiły się skany gazety









Helena Bonham Carter obawia się, że źle wychowuje dzieci, mówi Contact Music.
48 - letnia aktorka przyznaje, że trudno jest pogodzić karierę z opieką nad 10 - letnim Billym i 6 - letnią Nell, jej dzieci z partnerem Timem Burtonem - i wtedy często czuje się, że nie wychowuje ich tak dobrze, jak może. 

Powiedziała magazynowi HELLO!:
Macierzyństwo z aktorstwem trudno pogodzić.  Zawsze czujesz, że robisz coś źle. 
Tim poświęca czas teraz dzieciom i myślę, że ja będę robić to samo. Staramy się być rodzicami, co jest trudniejsze, niż cokolwiek innego. 
Helena wie, że jest na szczęśliwej pozycji w karierze, lecz przyznaje, że jej napięty harmonogram pozostawia wiele do wyczerpania. Wyjaśniała "wielozadaniowość jest męczące, nie jeśli lubisz swoją pracę i ja jestem wystarczająco szczęśliwa, żeby zarobić na życie z czymś co kocham, ale zawsze coś.

Pomimo tego matka aktorki Elena cierpi na załamanie nerwowe, kiedy Helena miała 5 lat, a jej ojciec Raymond lewo sparaliżowany i częściowo ślepy, po operacji mózgu siedem lat później. 

Helena powiedziała:
Miałam bardzo, bardzo szczęśliwe dzieciństwo/wychowanie. Mam nadzieję, że mogę być w połowie tak dobrym rodzicem dla moich dzieci, jak moja mama i tata byli dla mnie. I wiem, że Tim jest dobrym rodzicem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz